L’ús de la mascareta no és obligatori en el transport públic, però es recomana portar-la quan es tinguin símptomes compatibles amb la o Covi o altres malalties respiratòries.
Omple amb les teves dades el formulari de contacte, truca al 902 13 00 14 o envia un correu electrònic a info@sagales.com. També pots dirigir-te directament a l'apartat web de les nostres oficines i contactar-hi.
Per a queixes i reclamacions, posem a disposició dels nostres usuaris el telèfon gratuït 900 13 00 14.
Contacta amb nosaltres a través del formulari web, truca al 902 13 00 14 o envia un correu electrònic a mk@sagales.com. També pots dirigir-te a l'apartat web de les nostres oficines i contactar directament amb l'oficina corresponent del teu trajecte. Nosaltres ens encarreguem de revisar el vehicle en finalitzar cada servei. Si trobem l'objecte perdut, l'identifiquem i el conservem durant 6 mesos perquè passis a recollir-lo. Si es tracta de menjar fresc, es llençarà al dia següent. En cas que siguin elements que permetin identificar el propietari, intentem localitzar-lo. La documentació es lliurarà a una dependència pública al cap de cinc dies si ningú no l'ha reclamat.
Si, la majoria de la nostra flota està adaptada. Truqui prèviament al 902 13 00 14 per a confirmar disponibilitat.
A partir dels 4 anys.
Es pot viatjar amb gossos pigall i amb aquells animals domèstics que vagin en receptacles adequats.
El viatger té dret a transportar gratuïtament equipatge, sempre que en la seva totalitat, no superi les mides màximes permeses (100x60x25 cm). En cas que el total de l’equipatge superi aquestes mides, s’haurà d’abonar una tarifa equivalent al bitllet ordinari per cada paquet addicional. El nombre de paquets estarà condicionat a la disponibilitat d’espai al maleter.
Els menors de 4 anys que no disposin de bitllet, únicament podran transportar gratuïtament equipatge de mà. En el cas que disposin d’altre equipatge, s’haurà d’abonar una tarifa equivalent al bitllet ordinari per cada paquet.
S'entén per equipatge de mà tot petit objecte destinat a l'abric, adorn o ús personal que un viatger porti amb ell durant el viatge a bord de l'habitacle del vehicle.
En cap cas es poden admetre objectes o materials perillosos, insalubres o que puguin causar molèsties a la resta de persones usuàries o que puguin malmetre la resta d’equipatge.
Amb targeta de crèdit o dèbit Visa i MasterCard.
Les bicicletes es poden transportar gratuïtament en els serveis públics regulars. Només s'accepta una bicicleta per usuari. Ha d’estar en un bon estat de neteja. Per aquest motiu, es recomana que vagin embalades. Podeu adquirir un embalatge específic per a bicicletes a la taquilla de Barcelona (Pg. de Sant Joan, 52; oberta de dilluns a divendres de 8.00h a 13.00h i de 15.00h a 18.00h; telèfon 93 231 27 56). El preu d'aquest embalatge és de 5 €.
Les bicicletes han d’anar a la bodega de l’autobús, excepte en el cas de bicicletes plegables. Aquestes es poden transportar fora, sempre que es tracti d’un vehicle que admeti viatgers dempeus i que les dimensions de la bicicleta un cop plegada no superin les previstes per als equipatges de mà (100 x 60 x 25 cm).
El nombre de bicicletes que caben en un autobús com a màxim és de 5 unitats a la bodega i 2 en els espais reservats per als viatgers dempeus, sense ocupar mai els espais de les persones amb mobilitat reduïda. Cada vehicle, però, està condicionat per l’espai disponible. L’empresa titular del servei pot limitar-ne l’accés, després de valorar-ne la seguretat o la conservació, entre d’altres.
El passatger que transporti una bicicleta a bord és responsable dels danys que aquesta pugui ocasionar a altres usuaris, equipatges i al mateix vehicle.
També podeu adquirir les fundes a la taquilla de Vic (c/ Pere Gallissà, 4; oberta de dilluns a divendres de 7.00h a 13.00h i de 16.00h a 19.00h; telèfon 93 889 25 77). I és que tenim serveis pensats perquè porteu la bicicleta a l'autocar i gaudiu d'un dia d’esport i d'aventures a la naturalesa fent ciclisme per rutes que us descobriran paisatges de Catalunya. És la línia que va de Barcelona a Santa Maria d'Oló, passant per Moià. I les línies Vic-Rupit, Vic-Viladrau, Vic-Sant Pere de Torelló. En aquest cas és recomanable que els viatgers amb bicicleta arribin amb una antelació de 15 minuts. Per a més comoditat i seguretat, truqueu prèviament al Departament de Trànsit (per a les línies de Barcelona, cal trucar al 93 865 04 00 i per a les línies de Vic, al 93 889 25 77) per consultar-ne la disponibilitat.
En la compra del bitllet senzill el personal de conducció només està obligat a facilitar canvi en els pagaments fets amb bitllets de fins a 20 €.
Pots trucar a Atenció al Client al 902 13 00 14 de dilluns a dissabtes feiners de 8 a 22 h perquè et passin amb el departament amb el qual necessitis contactar. També pots enviar un correu electrònic a info@sagales.com, o bé omplir el formulari de contacte de la web indicant a quin departament va dirigida la teva petició.
No, perquè no és un títol integrat; per tant, només permet efectuar un sol viatge.
El conductor avisa la central de trànsit i es coordina ràpidament la substitució del bus per un altre vehicle per tal que es pugui acabar el recorregut de la línia o trajecte.
D'altra banda, us comuniquem que tots els nostres horaris estan condicionats a la fluïdesa de la circulació.
La pots sol·licitar en línia o descarregar l'imprès, omplir-lo i lliurar-lo als punts que indica l'ATM. Més informació aquí.
Si ets menor de 25 anys, pots tenir la T-Jove, que permet efectuar un número il·limitat de viatges durant 90 dies consecutius des la primera validació.
Si ets família monoparental o nombrosa, o estàs en situació d'atur tens targetes integrades específiques amb descomptes.
A la pàgina web hi ha plànols dels recorreguts amb totes les parades i horaris. Cal que cerquis la teva ruta i t'apareixerà. També posem al teu servei horaris de butxaca perquè te'ls puguis emportar a casa i consultar sempre els horaris del teu autobús i totes les parades per on passa. A les parades, els pals de parada informen de les parades i de les hores de pas corresponents.
Pots consultar les zones tarifàries a la web de l'ATM.
Demana al conductor que faci les comprovacions oportunes. En cas que la targeta continuï estant defectuosa, te la substituiran per una altra que funcionarà exactament igual que la que havies comprat.
Les targetes malmeses perls usuaris no donaran dret a bescanvi ni compensació.
Pots consultar la informació aquí.
Vés a l'inici de la pàgina i cerca la teva ruta indicant-ne l'inici i la destinació. Directament t'apareixerà la línia d'autobús que has d'agafar amb els seus horaris i parades corresponents.
Vés a l'inici de la pàgina i cerca la teva ruta indicant-ne l'inici i la destinació. Directament t'apareixerà la línia d'autobús que has d'agafar amb els seus horaris i parades corresponents.
En els vehicles adaptats per a persones amb mobilitat reduïda, no es permet utilitzar la rampa per a l’accés de cotxets infantils. Per aquest motiu, si no es pot pujar amb el cotxet obert, serà necessari plegar-lo i pujar el nen en braços. Si el cotxet no es pogués plegar, caldrà posar-lo al lloc destinat a les cadires de rodes, sempre que aquest estigui disponible, i posar-hi els frens.
Si a l'autobús no hi ha espai específic per a ubicar cadires de rodes, o l'espai destinat ja està ocupat, el cotxet s’haurà de plegar (recordar que per mesures de seguretat no pot ocupar els passadissos de l’autobús). Si el vehicle disposa d’ella, la millor ubicació per a deixar els cotxets de nadons és la bodega. Tot i així, serà admès el cotxet plegat a bord sempre que per les seves característiques, no suposin un perill per a la resta d’usuaris, és a dir, aquests no poden tenir elements punxants, tallants o perillosos.
Si necessita saber si l'expedició que vol utilitzar està adaptada, o no, només cal que truqui al servei atenció al client (902 13 00 14) o demani informació al número de telèfon que trobarà a l'horari de la línia que vulgui utilitzar.
Pots dirigir-te a l'apartat de "Turisme" i a les seccions "Barcelona > Circuit de Catalunya" o "Costa de Barcelona > Circuit de Catalunya". Pots fer la teva reserva en línia. També pots trucar a Atenció al Client al 902 13 00 14 de dilluns a dissabtes feiners de 8 a 22 h.
Mitjançant transferència bancària o amb targeta de crèdit.
Pots dirigir-te a l'apartat de "Servei discrecional" i a la secció "Escoles". També pots trucar a Atenció al Client al 902 13 00 14 de dilluns a dissabtes feiners de 8 a 22 h o enviar un correu electrònic a comercial@sagales.com.
Pots dirigir-te a l'apartat de "Turisme" i a la secció "Port Aventura". Pots demanar pressupost personalitzat. També pots trucar a Atenció al Client al 902 13 00 14 de dilluns a dissabtes feiners de 8 a 22 h o enviar un correu electrònic a info@viatgesplus.com.
Pots dirigir-te a l'apartat de "Serveis a mida" i demanar pressupost omplint un senzill formulari. També pots trucar a Atenció al Client al 902 13 00 14 de dilluns a dissabtes feiners de 8 a 22 h o enviar un correu electrònic a comercial@sagales.com.
Pots dirigir-te a l'apartat de "Servei discrecional" i demanar pressupost omplint un senzill formulari. També pots trucar a Atenció al Client al 902 13 00 14 de dilluns a dissabtes feiners de 8 a 22 h o enviar un correu electrònic a comercial@sagales.com.
Pots contactar amb nosaltres trucant al 902 13 00 14, per correu electrònic info@sagales.com o mitjançant aquest formulari.